Busy day

Jag har fullt upp fortfarande men kan meddela att projektet går framåt och att veckans uppsats är inlämnad, till och med en dag för tidigt. Toppen! Nu ska jag leta upp Chris som tydligen dricker öl på Sabuy. Vi ska ut och käka (visst låter det fint?) idag. Haha. Som om man inte måste göra det jämt här borta. Igår lyxade vi iofs och åt pizza, idag blir det vanligt thaikäk tror jag. Julie´s känns billigt och bra!

Trots att jag hade den riktiga kameran idag har jag inte lyckats ta en enda bild... dåligt av mig!

Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Oj vad duktig du är! haha ja men eller hur! ;) Står det någonstan vad du har för utrustning? Nikon antar jag. :D

2010-01-20 @ 22:25:21
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0