Eftermiddagen

Jag hyrde en moppe idag och stack iväg till B2S för att köpa lite skrivblock och grejer. B2S är som bekant en bokaffär med tillbehör som i Bangkok (Central World) är min favoritaffär. Här i Chiang Mai var den dock liten och sliten. Hur som helst hittade jag ett stort block och lite annat. Bra att ha till mitt projekt.

På väg hem körde jag förbi "Magic Bus Café" där vi helt klart ska dricka öl nån dag. Dessutom kollade jag in übersnygga Mo Rooms. Balla hotellrum och fint café. Största plusset är den coola baren en trappa upp. Cocktails någon?

Snubblade över lite matbilder från förra söndagen. Mmmm. Ska packa ihop datorn nu och bege mig ut i fredagsnatten. Det går att vänja sig vid att äta på restaurang varje dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0