Whats up?

Not much eh?

Jag har grejat med photoshop och gjort klart en header till, visar strax. Dessutom har jag skrivit klart en artikel om norra Koh Phangan. Jag hojtar till när den publiceras. Annars då? Åt en gigantisk smoothie från DADA café till lunch. Det är ungefär som att dricka bearnaise sås fast nyttigt. Gult och trögflytande. Perfekt.

Hade tänkt göra en header åt en tjej som inte vet om det. Hon hade många snygga bilder på sig själv så jag gör ett försök. Kanske vill hon ha den, kanske inte. Jag behöver väl öva ändå så...

Appropå öva har jag efterlyst folk som vill bli fotade i Chiang Mai på backpacking.se Det tycks inte vara någon som är sugen. Antar att de tror att jag är en äckelgubbe även om jag skrev att jag inte var det...

Nu blev jag sugen på jordgubbssoda... Finns på Café 9 för 15 baht men det är långt dit... hehe


Kommentarer
Postat av: Hjärteflickan

Cool blogg!:D Den såg verkligt läskande ut den där drycken du ;)

Hur är vädret där den här årstiden? Hoppas du har en skön dag!:)

2010-01-27 @ 13:16:01
URL: http://ceralia.blogg.se/
Postat av: CHIRRE

åh, vad god den såg ut! vart i thailand bor du?:)

2010-01-27 @ 20:11:59
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0