So much to do, so little time...

Jag vandrar runt i konen dessa dagar. Ni vet stresskon- teorin? Ju mer stressad man är desto längre ned i "konen" hamnar man och till sist är det tunnelseende och andra jobbiga symtom som gäller. Nu är det inte så illa men jag tycker det är en bra liknelse...

Det som surrar runt hos mig nere i konen är ett antal artiklar som ska in, en fet uppsats, intervjuer som ska göras, kurser som ska gås, skrot ska lyftas, kompisar att träffa MEN det är bara roliga saker! Då blir stressen positiv och jag får ut bättre resultat!

Har hunnit med att göra en intervju med äventyraren/ extremskidåkaren/ bergsbesigaren Fredrik Ericsson idag. Grym kille med mycket spännande att berätta. Han sticker till Pakistan i slutet av maj och ska bestiga K2 och åka skidor ned. Gissa om det var en inspirerande intervju! Klicka på hans namn för att besöka hans hemsida!


Foto: Jörgen Aamot, printscreen från: http://www.fredrikericsson.com/ShowGallery.aspx?gallery=20

Annars har jag klippt mig, skaffat ett jobb (haha, en ny artikel på beställning således), hälsat på syrran och hänger nu i hennes "lägenhet", gymmat, pluggat och hängt med kompis. Shit. Pust. Nej,dags att renskriva intervjun!

Kommentarer
Postat av: Ferferi

SV: Hehe jo den har dem nog. Men jag har haft en ‘riktig’ kamera hela tiden men inte funnit det lönt att bulta runt med den när jag ändå inte fick till så stor format på gamla bloggen. Så direkt jag bytte över såg jag till att bemöda mig med den andra i alla fall, och det är ju hur roligt som helst!

Grattis till jobbet!

2010-05-05 @ 21:10:34
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0