BLI MEDLEM I PEACEWORKS GRATIS NU!

Jag tycker det är häftigt att ha en plattform varifrån jag kan driva egna projekt. Ett har jag redan genomfört och vi kallade det "Fria Burma". Nu ska vi arbeta för kvinnors rättigheter i Nepal!

Genom PeaceWorks kan man dessutom åka på volontärutbyten, gå kurser gratis utomlands eller bara ta del av info via mail utan krav på engagemang.

Det skulle betyda otroligt mycket för mig om mina läsare kunde lägga 2 minuter av sin tid för att visa stöd för fredsarbetet jag och andra inom PeaceWorks gör. Klicka här och låt vår vision om en hållbar värld i fred komma lite närmre. Men en minimal ansträngning från din sida!

Vill du vara med och jobba aktivt i en projektgrupp? Eller har du en idé om ett nytt projekt? Kommentera eller skicka ett mail till fokusasien(a)peaceworks.se med en gång!

Stort tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0